De sociale paragraaf van aanbestedingen wordt steeds belangrijker. Logisch, want uiteindelijk bepaalt de tevredenheid van de bewoner het succes van het project. Een goed doordacht plan van aanpak om de bewonerscommunicatie en -participatie in te vullen, daar scoor je – letterlijk! – punten mee. En dus schakel je daarvoor een expert in. Zoals je ook een architect of installateur vraagt hun deel in je aanbesteding te schrijven.

AANBESTEDINGEN
Vanaf het allereerste begin
Als co-maker zit Fiks het liefst al bij de eerste planbesprekingen met je aan tafel. Daar start de samenwerking, leer je elkaars bedoelingen en ambities kennen, ontdek je samen welke hobbels op de weg we moeten vermijden. Zo, dat is duidelijk.
Een propositie die overtuigt!
Fiks denkt me je mee en adviseert je over alles wat met de bewonersreis te maken heeft. Zoals gezegd, wij spreken de taal van woningcorporaties, weten met elke uitdagingen zij worstelen. We kennen hun klanten, hun huurders. Hun wensen en hun weerstand. Vanuit die kennis en ervaring begeleiden we het hele proces van aanbesteding en schrijven we een overtuigende propositie. Een helder antwoord op het sociale deel van de uitvraag, naadloos aansluitend bij de rest van je plan van aanpak.
Inclusief vormgeving en presentatie
Als je wilt, verzorgen we ook de vormgeving van je aanbestedingsdocument. Ook daar hebben we de juiste specialisten voor. En natuurlijk gaan we straks graag met je mee om ons gezamenlijke plan bij je opdrachtgever te presenteren. We Fiks’en het samen!