Klant tevredenheid

w

Klant tevredenheid is voor bouwbedrijven steeds belangrijker. Maar hoe zorg je ervoor dat binnen de bedrijfsprocessen de klant ook écht centraal blijft staan en dat alle medewerkers zich daar bewust van blijven? Fiks kan samen met u naar de klantreis kijken en u adviseren bij het verbeteren daarvan. De ervaring van de klant stellen we daarbij steeds centraal zodat de klant en de bewoners tevreden over u is en blijft.

Ontwikkelen van een strategie tot en met communicatiemiddelen

Aansprekende en doeltreffende communicatiemiddelen zijn erg belangrijk gedurende het hele proces daarom hebben wij deze expertise in huis en weten we hoe we bewoners dienen te informeren zonder uw huisstijl uit het oog te verliezen of juist vanuit een project huisstijl te werk te gaan. We kunnen u van dienst zijn van projecthuisstijl tot en met allerlei communicatiemiddelen met een hoge attentiewaarde, alles met het doel, een optimale communicatie met en informatieoverdracht naar bewoners of projectpartners.

Neem voor meer informatie contact met ons op via onderstaand formulier. Wij fiksen het graag voor u!

Laten we beginnen met fiksen
Hallo!

Door op fikse wijze te communiceren realiseren we tijdwinst, economische winst, tevredenheidswinst, saamhorigheidswinst, wat het werkproces en de bewonersbeleving ten goede komt.